Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при палене

    Привет. Кораба ми взе пак да предава от онези номера , които се появяват от време на време. При палене сутрин, светва ключа на таблото и пали от 5 или 6 път. Като запали веднъж, вече няма проблем. Но ме притеснява. Иде зима.Не ми се ще пак да ме заобикалят комшиите, за да не им искам ток. Колата е jtd 136.

    ---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

    Забравих да напиша , че и преди правеше така (преди месец), но се оправи сама. Сега от 3 дни пак започна.

  • #2
    Може би има проблем с четеца и/или чипа в ключа. Имаш ли резервен ключ? Ако да - пробвай с него. Ако бъркам - нека по-знаещите колеги да ме поправят.
    sigpic
    Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

    Comment


    • #3
      Дава ти грешка в имобилайзера. На мен на 156-цата понякога ми прави така, като разбутам малко конзолата на волана се оправя за известно време, някъде е прекъснат кабела предполагам. При 166 не съм имал проблеми(да не чуе дявол), ама не вярвам да е кой знае колко по различно устройството. Забелязъл съм че ми го правеше когато колата е стояла много време на слънце и при по резки температурни разлики. Нека по запознат колега да даде мнение аз толкова мога да ти помогна. Поздрави
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #4
        Моя беше така свалих кутийката под таблото почистих буксите и сега всичко е ОК нито един път от тогава не даде грешка ,имам и снимки, ако искате ще ги кача,имаше и тема за това за алфа 156 нашата кутийка е на друго място.Иначе ми късаше нервите всеки път.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Благодарско!!! Запретвам ръкави и да видим ко ще стане.

          Comment


          • #6
            Буксата в края на кабелчето което идва от антенката при контактния ключ трябва да се поразмърда или почисти.При мен точно по този начин се оправи проблема и благодарение на форума отървах 150-200 лв които щяха да идат на халост.От както направих упражнението с изваждане и вкарване няколко пъти на въпросната букса,всичко се оправи и е така вече над една година,а иначе си беше доста хазартно положението с това палене и непалене когато си иска.На мен проблема ми се прояви когато се повреди генератора на колата и вдигна много високо напрежение.Между впрочем има подробна тема мисля даже със снимки в която човека е написал всичко.

            Comment


            • #7
              Привет отново!!! Не успях веднага след публикацията да направя процедурите и за това ги направих сега. Просто бях дълго в чужбина.Започнах с пръстена на патроника за ключа и за кратко нещата се оправиха. Просто го поразвъртях. Но след няколко часа пак същото-лампата за кода не изгасва. След това махнах капаците на кормилната конзола и проследих кабела от пръстена.Стигнах до кутийката кадето той е включен и я откачих цялата. Зачистих буксите и пак си я поставих на място. Преди това даже я отворих и позачистих и самата платка. За съжаление ефекта от всички процедури беше нулев. Пак си късам нервите. Пак не разпознава ключа винаги. Искам да ви попитам каде отива кабела , който излиза от тази кутийка и отива някаде навътре. Ако и той се включва някаде , може би би трябвало и там да позачистя. Може ли изобщо този имобилайзер да се махне? Може ли и да е от чипчето в самия ключ? Между другото 2 пъти ми изгасна в движение, но запали веднага след това- дали има някаква връзка. До колкото забелязах , ако не разпознае ключа не включва подгряването на свещите. Могат ли да се отделят двете неща. Забелязах също че когато изключа кабела, който излиза от кутииката, подгрява без вобще да светне лампата за кода но пак не пали. Просто е ужасно. В момента имам кукла, на която трябва да и се моля всеки път да запали. А ако може ми кажете и най-лошия вариант и колко горе-долу ще струва Благодаря ви!!!

              Comment


              • #8
                Намерил си имобилайзера значи. Той е с 2 букси - на едната е антената (към патрона), другата е със захранването. Пробвай следното - без контакт изключваш захранването на имобилайзера. Даваш контакт, изчакваш малко, включваш захранването и пак гасиш контакта. След това пробваш какво става. Понякога помага.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  След 5 мин ще пробвам и пак ще пиша по късно. Благодаря!

                  Comment


                  • #10
                    Между другото е свързано с напрежението на акумулатора по някакъв начин и с понижението на температурите. На брат ми Капа-та го прави това периодично.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Мда твърде вероятно при по слаб акумулатор също да е проблем
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                      Comment


                      • #12
                        При мен на 146-та ,правеше тези номера,но доколкото знам прекъсва бензиновата(в моя случаи)помпа,въртях пръстена на стартовия пакет докато започна от всеки път да пали и от тогава няма проблем-вече ще станат 2 години.Но първият път когато ми се случи 3 дена не можах да я запаля.Така че си поиграи с обръча извади го с 1-2 см.,позавърти го защото от вибрациите се поразмества и вече не може да улавя сигнала от чипа в ключа.Успех.
                        sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Намерил си имобилайзера значи. Той е с 2 букси - на едната е антената (към патрона), другата е със захранването. Пробвай следното - без контакт изключваш захранването на имобилайзера. Даваш контакт, изчакваш малко, включваш захранването и пак гасиш контакта. След това пробваш какво става. Понякога помага.
                          Снощи пробвах но не стана. Сега излизам и ще пробвам пак всичко. Ще пробвам да изместя и пръстена.

                          Comment


                          • #14
                            Пак нищо На мен ми се струва че е от релето за подгряване. Когато подгрее винаги гасне лампата за кода. Но дали изобщо са свързани?

                            Comment


                            • #15
                              До колкото съм чувал ако е слаб акумулатора и така става, един вид това е защита от слаб акумулатор. Пробвай да дадеш ток с кабели когато прави проблема и виж дали ще го има пак.

                              Comment

                              Working...
                              X